Regulamin
Ostatnia zmiana: 05.06.2019
1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejsze Ogólne Warunki Świadczenia Usług, określają podstawowezasady świadczenia usług drogą elektroniczną świadczonych pod adresem https://reconv.pl.
1.2. Szczegółowe warunki świadczenia Usługi zostały określone w Regulaminie.
1.3. Administratorowi przysługuje prawo do zmian treści Cennika, Polityki Prywatności i Regulaminu z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa.
1.4. Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania Polityki Prywatności od chwili podjęcia czynności zmierzających doskorzystania z funkcjonalności Serwisu.
2. Definicje
2.1. Ilekroć w niniejszym rekualminie użyto podanych niżej słów lub zwrotów, należy je rozumieć w podanym poniżej znaczeniu:
2.1.1. Administrator - Osoba uprawniona do zarządzania serwisem;
2.1.2. Adres email – oznaczenie adresu poczty elektronicznej Użytkownika, zawierający w swojej treści znak @;
2.1.3. Awaria – niezaplanowany przez Administratora, brak lub pogorszenie jakości dostępu do Usługi, uniemożliwiającego albo utrudniające korzystanie z Usługi przez Użytkownika;
2.1.4. Cennik – oddzielny dokument określający ceny poszczególnych Usług;
2.1.5. Doładowanie salda - czynność polegająca na zwiększeniu saldajednostek rozliczeniowych w zamian za wniesioną opłatę. Opłatęmożna uiścić za pomocą serwisu www.paypal.com. Korzystanie z wskazanych powyżej serwisów odbywa się na zasadach określonych w ich regulaminach.
2.1.6. Formularz rejestracyjny – formularz wypełniany przez Użytkownika podczas Rejestracji, służący do założenia Konta Użytkownikowi, opłacenia i korzystania z Usług. Formularz rejestracyjny znajduje się pod adresem https://dash.reconv.pl/auth/register.
2.1.7. Hasło – ciąg znaków ustalonych przez Użytkownika, służący do jego autoryzacji podczas korzystania z Usługi.
2.1.8. Konto użytkownika - konto w Systemie Administratora, utworzone przez Użytkownika, posiadające unikalny Adres email Użytkownikowi i Hasło dostępu, uprawniające do zakupu Usług i ich administrowania.
2.1.9. Panel klienta – moduł na stronie Serwisu, umożliwiający Użytkownikom zakup i administrowanie wybranymi przez siebie Usługami;
2.1.10. Polityka prywatności – szczegółowy dokument, zawierającyinformacje o tym, jakie dane osobowe Użytkownika są zbierane przez Serwis, a także w jaki sposób są one wykorzystywane i przetwarzane.
2.1.11. Saldo - ektroniczne saldo jednostek rozliczeniowych przysługujących Użytkownikowi służących do bezpośredniego zakupu Usług;
2.1.12. Przerwa techniczna – przerwa w działaniu Usług lub pogorszenie jakości świadczonych Usług, związane z działaniami służb Administratora niezbędnymi dla zapewnienia prawidłowego działania Usług. Przerwa zaplanowana i ogłoszona wcześniej przez Administratora;
2.1.13. Węzeł – komputer udostepniający swoje zasoby w celu świadczenia Usługi;
2.1.14. Serwis - w ramach którego Administrator świadczy Usługi. Serwis umieszczony jest pod adresem https://reconv.pl;
2.1.15. „Cookies” – pliki tekstowe, w których serwery Serwisu Administratora zapisują informacje na dysku twardym komputera, z którego korzysta Użytkownik. Informacje zapisane w pliku „cookies” serwer Serwisu może odczytać przy ponownym połączeniu się z tego komputera, lecz mogą być one odczytane również przez inne serwery lub innych użytkowników Internetu.
3. Konto użytkownika
3.1 Administrator, w momencie zarejestrowania Formularza rejestracyjnego, utworzy dla Użytkownika w ramach Serwisu unikalne Konto użytkownika, identyfikowane za pomocą podanego przez Użytkownika przy Rejestracji loginu.
3.2 Użytkownik wypełniając i wysyłając Formularz rejestracyjny oświadcza, że:
3.2.1 podane w nim dane są kompletne i zgodne ze stanem faktycznym,
3.2.2 jest uprawniony do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, w szczególności jest osobą pełnoletnią lub osobą, która ukończyła lat 13 i działa w oparciu o zgodę opiekunów prawnych,
3.2.3 podane przez niego dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich,
3.2.4 zapoznał się z Polityką prywatności oraz Regulaminem szczegółowym, akceptuje je i zobowiązuje się je przestrzegać,
3.2.5 podany przez niego adres email, użytkowany jest wyłącznie przez niego,
3.3. Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta użytkownika za pomocą swojego Adresu email oraz Hasła dostępu. Użytkownik zobowiązany jest nie ujawniać jakiejkolwiek osobie trzeciej hasła dostępu i ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek jego ujawnienia.
3.4. Użytkownik ma prawo do usunięcia swojego konta z reconv.pl po kontakcie na adres e-mail: [email protected]
3.5. Użytkownik używający fałszywych informacji podczas rejestracji lub zmiany ustawień osobistych będą mieli zawieszone konto.
4. Zakup Usługi
4.1. Zakup Usługi możliwy jest wyłącznie z jednostek rozliczeniowy znajdujących się w Portfelu, przypisanego do Konta użytkownika oraz formularz zamówienia z uprzednim utworzeniem konta.
4.2. Administrator nie przewiduje możliwości zwrotu jednostek rozliczeniowych znajdujących się w raz uzupełnionym Portfelu.
4.3. Jednostki rozliczeniowe znajdujące się w Portfelu mają wartość jedyniew przypadku zakupu Usług w Serwisie.
4.4. Niewykorzystane jednostki rozliczeniowe ulegają umorzeniu, jeżeli Użytkownik nie wykorzysta ich w okresie 6 miesięcy od ich uzupełnienia.
4.5. Cena Usługi, jej Specyfikacja oraz czas trwania zostały określone w Cenniku.
4.6. Domyślnie Użytkownik po założeniu Konta użytkownika nie posiadażadnych jednostek rozliczeniowych. Do ich uzupełnienia służy funkcja Doładuj stwoje wirtualnie konto, realizowana za pośrednictwem wskazanych serwisów internetowych lub wiadomości SMS Premium o wartości uzależnionej odwybranego numeru.
4.7. Saldo Portfela zostaje zwiększone o wartość uiszczonej opłaty, po uwzględnieniu prowizji operatora płatności za wyjątkiem doładowania SMS Premium, gdzie wysokość doładowania wskazana jest w Cenniku.
4.8. Użytkownik posiadający dodatnie saldo jednostek rozliczeniowych w Portfelu może przekazać ich całość lub część innemu Użytkownikowi zapośrednictwem odpowiedniego zgłoszenia złożonego Administratorowi, podając w zgłoszeniu adres email Użytkownika oraz kwotę.
4.9. Zrealizowanie transferu może być uzależnione od podania przez Użytkownika kodu weryfikacyjnego wysłanego przez Administratora na adres email Użytkownika przypisany do jego konta.
4.10. Zaakceptowanie przez Użytkownika iniejszego Cennika, Polityki Prywatności i Regulaminu nie zwalnia Użytkownika zkonieczności zaakceptowania regulaminu serwisu internetowego służącego do Doładowania Portfela oraz znajomości Regulaminu i cennika operatora komórkowego, za pomocą którego realizowana jest płatność SMS Premium.
4.11. W sytuacji, gdy na skutek reklamacji Użytkownika lub innego jego działania, wszczętego u operatora płatności, jednostki rozliczeniowe uzupełnione ulegną zamrożeniu na czas rozwiązania przez operatora płatności kwestii reklamacji Użytkownika lub innego jego działania. Usługa wykupiona za ich pośrednictwem ulega zawieszeniu. Niezwłocznie po odblokowanie środków płatniczych przez operatora płatności, usługa zostanie wznowiona. W takim wypadku Administrator nie ponosi odpowiedzialności za okres braku dostępu do Usługi.
5. Reklamacje
5.1. Reklamacje, w tym zgłoszenia nieprawidłowości realizacji Usługi i uwagidotyczące działania Serwisu i Panelu klienta oraz Usług należy kierowaćna adres email: [email protected] z Adresu email podanego przy Rejestracji.
5.2. Reklamacje wysłane w inny sposób niż określony w pkt 5.1 nie będą rozpatrywane.
5.3. Reklamacje dotyczące działania systemu płatności Paypal prosimy zgłaszać wysyłając email na adres: [email protected]
5.4. Reklamacje i uwagi dotyczące działania systemu płatności MicroSMS należy kierować do operatora systemu płatności za pomocąę̨ formularza: https://microsms.pl/customer/complaint
5.5. Administrator rozpatruje zgłoszenie reklamacyjne Usługi w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia.
5.6. Reklamacja powinna zawierać:
5.6.1. dokładne oznaczenie przedmiotu reklamacj;
5.6.2. przytoczenie wszelkich okoliczności dotyczących reklamacji;
5.6.3. określenie danych identyfikujących osobę składającą reklamację;
5.7. Podstawy reklamacji nie może stanowić:
5.7.1. powoływanie się na okoliczność, iż Usługa była realizowane na rzecz osoby innej niż Użytkownik z powodu pozyskania przez tą osobę hasła dostępu Użytkownika na skutek przyczyn leżących po stronie Użytkownika.
5.7.2. inne okoliczności związane z działalnością podmiotów trzecich, za których działania Administrator nie odpowiada.
5.8. W przypadku awarii Usługi wynikających z przyczyn leżących po stronie Administratora Użytkownik może żądać bonifikaty w formie dodatkowych, darmowych godzin działania Usługi. W przypadku uznania żądania przez Administratora, może on przyznać rekompensatęę̨ w postaci zwiększenia czasu aktywności Usługi w liczbie czasu wadliwego jej działania.
6. Zawieszone konta
6.1. Administrator ma prawo do zawieszenia dowolnego konta w dowolnym czasie z ważnej przyczyny, w tym między innymi z braku poszanowania naszych Warunków korzystania z usługi lub naruszenie dobra serwisu. Co więcej, każde nadużycie doprowadzi do zawieszenia konta.
6.2. Zawieszone konta będą archiwizowane i nie można zarejestrować się przy użyciu tej samej nazwy, nazwy użytkownika lub adresów e-mail.
6.3. Po 60 dniach bezczynności Twoje konto zostanie tymczasowo zawieszone i trwale zawieszone po 90 dniach bezczynności.
7. Odpowiedzialność
7.1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek opóźnienia lub awarie, które nie są bezpośrednio związane z reconv.pl, a zatem są poza naszą kontrolą.
7.2. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty swoich użytkowników z winy użytkownika. np. podanie hasło niepowołanej osobie.
7.3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek płatności podatkowe. Twoim obowiązkiem jest zgłoszenie ewentualnych przychodów odpowiedniej instytucji.